Tuesday, April 19, 2011

diana f+ take one

Za dużo ostatnio się tu zrobiło ciuszków, muszę pokazać troche foto miłości. Akurat dziś wywołałam kilszę z mojego najnowszego aparatu czyli Diany F+ z lomo rodziny, którą wygrałaaaammm^^ dalej nie mogę przestać się tym cieszyć! Mam nadzieję, że nacieszycie trochę oko, bo ja wyjątkowo jestem zadowolona z efektów.
Aha no i muszę się wam pożalić że znowu wylądowałam z antybiotykami, kiedy zaczyna się wolne. Mam ogromnego pecha, ale przynajmniej nadrobię zaległości filmowe.

A little break with my outfit posts, to remind you my love for photography. I developed this roll today, it's the first one from my latest toy camera Diana F+. The one I wooonnnn ^^ a while back but didn't have time to use. Hope you'll enjoy it. xxx












more @ here

0 comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com