Friday, April 8, 2011

a special dress

Dzień dobry! Miałam w planach pochwalić się wam, że drugi raz w tym tygodniu byłam na siłowni. Niestety zaspałam, a kiedy to się zdarzy to wszystko się wali. Może za bardzo dramatyzuję, bo sprawa jest prosta - nic mi się nie chce. Mój super wysiłek fizyczny będzie musiał poczekać.

Strasznie się uśmiałam wczoraj czytając Szklany klosz Sylvii Plath. Stwierdziłam, że muszę polecić tą książkę wszystkim, szczególnie dla momentu, w którym bohaterka przechodzi zatrucie pokarmowe razem z 10 innymi dziewczynami. Może nie zapowiada się wesoło, ale czytałam to w autobusie i ludzie na pewno się na mnie patrzyli zastanawiając czemu się tak cieszę.

Co do mojego stroju, przedstawiam wam moją ulubioną sukienkę, którą kupiłam specjalnie na 18 urodziny, co było ponad 2 lata temu. Na szczęście dalej się w nią mieszczę i noszę od czasu do czasu, a raczej rzadko. Nie wiem czemu, ale niektóre ciuchy już takie są. Wydają się wyjątkowe i aż strach je ubrać.
Długo się zastanawiałam jak dobrze zawiązać ten pasek, bo jest dość długi i średnio giętki. Byłam bardzo z siebie dumna, jak w końcu mi się udało ^^
A, tej kurtki też jeszcze nie pokazywałam. Zamówiłam ją jakiś miesiąc temu na asos, bo była o połowę przeceniona. Myślę, że udany zakup.

Pół godziny temu się obudziłam i dopiero piję kawę. Jeśli gadam od rzeczy to wybaczcie. Zapraszam więc do oglądania wczorajszych zdjęć. Dziś niestety już nie jest tak ciepło. Pogoda ....... brak mi słów!















dress - mango, jacket - asos, belt - pieces, flats - aldo, ring - h&m, watch - diesel
photo - Jula

0 comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com